zondag 1 februari 2015

Avonturen met copics / Adventures with copics

Goeie middag,


Toen ik enkele jaren geleden mijn eerste atelier volgde bij Crafts and Things kleurden we een stempel met Copic Markers.  Ik vond het erg leuk en kocht de kleuren die we  in de les hadden gebruikt. Maar helaas, thuis lukte het niet . De kleuren liepen altijd uit, hoe hard ik ook probeerde. Teleurgesteld legde ik de copics aan de kant en schakelde over naar Derwent potloden. Laatst volgde ik weer een atelier met copis en , vreemd, maar daar lukt het wel. Het antwoord bleek erg simpel, ik gebruik thuis het verkeerde papier. Dus kocht ik een pakje van het juiste papier, en ja hoor, nu lukt het thuis ook.

When I followed my first class at Crafts and Things a few years ago, we coloured a stamp with Copic Markers. I really like it and bought the colours we used in class. But unfortunately, it did'nt go well at home. No matter how hard I tried , the ink always ran outside the lines. Disappointed , I put the markers aside and changed to Derwent pencils.  Lately, I followed another class with copics and  it went well. The answer was very easy, I used the wrong paper at home. So I bought a package of the wright paper and, yes, I can do it at home as well.

   
Dit is mijn inzending voor de volgende challenges :
This is my contribution to the following challenges:

- Winter Wonderland : Lots of layers
-A gem of a challenge: Lots of layers


Stempel / Stamp : Wild rose studio, Bella : Bella with daisy
Paper pad: Art talent
Embossing mall:
 

2 opmerkingen:

Gaby Dierx zei

Lief!!!
Creatieve groetjes, Gaby

mags zei

A lovely creation. Thanks for sharing with us at Winter Wonderland.
Mags
x